Dr Kevin MacDonald, autor Kultury krytyki: analiza ewolucyjna żydowskiego udziału w ruchach intelektualnych i politycznych XX wieku [The
Culture of Critique: An Evolutionary Analysis of Jewish Involvement in
Twentieth-Century Intellectual and Political Movements], uważa, że różne
radykalne żydowskie ruchy intelektualne i polityczne obszernie opisane
przez niego w książce, „są próbami zmiany zachodnich społeczeństw w
sposób, który neutralizuje albo kończy antysemityzm, a zwiększa szanse ciągłości grupy żydowskiej w sposób jawny albo pół-tajemniczy”. Pisze:
Kilka
z tych żydowskich ruchów (tj. zmiana w polityce imigracyjnej
faworyzująca narody nie-europejskie) próbowały osłabić siłę
postrzeganych przez nich konkurentów – narody europejskie, w XX wieku
zajęły dominującą pozycję nie tylko w tradycyjnych ojczyznach Europy,
ale również w USA, Kanadzie i Australii. Na poziomie teoretycznym, te
ruchy postrzegane są jako rezultat konfliktów interesu między Żydami i
nie-Żydami w budowie kultury i w różnych sprawach polityki publicznej.
Ostatecznie, Żydzi postrzegają te ruchy jako wyraz ewolucyjnej strategii
grupowej w ich rywalizacji o dominację społeczną, polityczną i
kulturową z nie-Żydami. […]
W latach 1960 pojawiła się wroga elita dla dominacji dyskusji intelektualnej i politycznej.
Jest to elita która niemal instynktownie nienawidzi tradycyjnych
instytucji europejsko-amerykańskiej kultury, jej religii, jej zwyczajów,
jej zachowania i jej postaw seksualnych.
MacDonald
twierdzi, że zachodnia cywilizacja zasadniczo się zjudaizowała, skoro
rewolucyjni żydowscy liderzy intelektualni i kulturowi, w tym Theodore
Adorno, Siegfried Freud i wielu innych, a ich idee „przyjęła ogromna
większość nie-żydowskich intelektualistów”, co pokazuje teraz jak
„zachodni świat intelektualny stał się zjudaizowany – że żydowskie
postawy i interesy, żydowskie upodobania i niechęci, teraz stanowią
kulturę Zachodu, umiędzynarodowioną i przez Żydów i przez nie-Żydów”. Dr
MacDonald pisze dalej:
Judaizacja
Zachodu nigdzie nie jest bardziej widoczna niż w kulcie holokaustu,
jako centralnej ikonie moralnej całej cywilizacji. To stanowi
głęboką transformację od tradycji indywidualizmu krytycznego i
naukowego, który od oświecenia tworzył zachodnią tradycję. Co
ważniejsze, z powodu głęboko
zakorzenionej żydowskiej nienawiści wobec tradycyjnej kultury
zachodniej, judaizacja Zachodu oznacza, że narody które stworzyły
kulturę i tradycje Zachodu zostały tak zmienione, by czuły się bardzo
zawstydzone swoją własną historią – na pewno zapowiedź ich śmierci jako kultura i jako naród.
Inną
widoczną cechą radykalnego żydowskiego ataku intelektualnego i
kulturowego na zachodnią cywilizację podkreśloną przez dr MacDonalda było
dążenie żydowskiej wspólnoty do zmarginalizowania, zdyskredytowania i w
końcu zastąpienia opartych na rasie i biologii ludzkich ewolucyjnych
perspektyw marksistowskimi, „antyrasistowskimi” koncepcjami rozwoju
ludzkiego, które podkreślały, że inteligencja i potencjał ludzki nie
miały nic wspólnego z rasą czy genetyką. To dokończyło całkowitą
destrukcję rasowych czy nacjonalistycznych idei organizacji i myśli
politycznej, i w dużym stopniu wpłynęło na kierowaną przez Żydów
katastrofalną politykę imigracyjną przyjętą przez USA w 1965.Fragment całości →
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.