wtorek, 16 maja 2023

Plandemia jako globalne Truman Show

 



Tak zwana „Pandemia” to globalny epizod Truman Show, (film „The Truman Show” (1998). Jest to praktycznie globalny program telewizyjny na żywo, w którym tylko uczestnicy (Truman) nie zdają sobie sprawy, że biorą udział w inscenizowanym przedstawieniu teatralnym przygotowanym przez skorumpowane i skoordynowane współpracujące rządy, media i instytucje (NWO, Głębokie Państwo, System ). W filmie sugerowane są różne scenariusze katastrof (bardzo prawdopodobna katastrofa lotnicza) lub inscenizowane (korki uliczne, pożary lasów, wypadek w elektrowni jądrowej), aby Truman nie uciekł z fałszywej rzeczywistości (jego wyspy) z powodu frustracji i strachu. Ponadto u Trumana prowokowano traumę przez zainscenizowane wydarzenia. Jego fałszywy ojciec aktor „utopił się” na jego oczach, aby utrzymać go na wyspie ze strachu przed wodą. Wyspa symbolizuje ograniczoną percepcję.

W zasadzie zainscenizowana „pandemia” działa w ten sam sposób. Jest to iluzja stworzona za pomocą kłamstw i oszustw, aby nieustannie generować strach, aby utrzymać pod kontrolą budzącą się politycznie populację. Strach paraliżuje, podporządkowuje i ogranicza pole widzenia.

Oszustwo musi pozostać rozpoznawalne, aby nie naruszać wolnej woli ludzi. Działania „elity” są ograniczone prawami metafizycznymi. Unikają naruszania wolnej woli, aby uniknąć karmicznych konsekwencji. Trzecie prawo Newtona (akcja-reakcja), na Wschodzie nazywa się to karmą, popularna mądrość brzmi: What goes around comes around. Wyjątek od tego prawa pozwala na oszukiwanie/testowanie ludzi pod warunkiem, że oszustwo pozostaje rozpoznawalne. [Dość wątpliwa idea, kto przyczynia się do czyjejś śmierci nie może za pomocą takich trików uniknąć negatywnych konsekwencji. Być może po prostu goście nieźle się bawią, gdyby wierzyli w jakąś metafizykę, z wyjątkiem Satanizmu, byliby raczej grzecznymi chłopcami VB].

Dlatego w swoje oszustwa wbudowują błędy logiczne, elementy ironiczne i inne wskazówki. Takich podpowiedzi w „pandemii” są dziesiątki. Są to odpowiedniki ostrzegawczych kolorów trujących roślin lub zwierząt.

Z każdą dodatkową wskazówką dają ludziom szansę rozpoznania oszustwa, prosząc w ten sposób o pozwolenie na kontynuację. Jeśli zignorujesz wskazówki i pozwolisz im, kontynuują, eskalując je do następnego poziomu.

Jean-Claude Juncker, były przewodniczący Komisji Europejskiej, ujmuje to w ten sposób: „Postanowimy coś, a potem ogłosimy to publicznie i poczekamy, czy coś się wydarzy. Jeśli nie będzie wielkich krzyków i zamieszek, bo większość ludzie nawet nie rozumieją, co zostało postanowione, więc idziemy dalej - krok po kroku, aż nie będzie już odwrotu".

Cel NWO jest otwarcie określony przez „elity” w ich publikacjach. Przestępcy to często aroganccy, oderwani od rzeczywistości narcyzi, którzy przechwalają się swoimi zbrodniami i kpią ze śledczych. Zgodnie z prawami metafizycznymi są oni również zobowiązani do upublicznienia swoich planów. Jednym z takich tytułów jest: „Covid-19: Der Grosse Umbruch” (Wielki Reset) autorstwa Klausa Schwaba, założyciela Światowego Forum Ekonomicznego i wzoru dla każdego megalomańskiego superzłoczyńcy, przeciwnika Jamesa Bonda. Fikcja naśladuje życie. Takich tytułów, w których „elita” otwarcie ogłasza NWO, są dziesiątki. Ci ludzie nie są teoretycznymi amatorami, nie są nieszkodliwymi marzycielami, są zorganizowani, silni finansowo, potężni, to w większości kryminalistyczni socjopaci i psychopaci. Ci, którzy nie traktują poważnie ich deklarowanych intencji, robią to na własne ryzyko.

System tworzy następujące wskazówki rozmyślnie i z dużą częstotliwością. Można je znaleźć w każdym istotnym obszarze narracji „pandemicznej”. Agenci Systemu używają anagramów, ironii, symboliki i dwuznaczności z kalkulacją, nie z niedbalstwa, niekompetencji, czystej głupoty lub innych powodów często podawanych jako wymówki. Działają według jasnych wytycznych i z dużą dokładnością, ponieważ są ściśle kontrolowani przez hierarchię NWO.

1) Podpowiedź
2) Rozszyfrowana wskazówka

(W książce podano więcej przykładów)

1) „Fala Delta”, oparta na wariancie „wirusa CovID”, jest oficjalnie uważana za szczególnie zaraźliwą.
2) Fale delta to częstotliwość mózgu podczas głębokiego snu. Jest to ironiczne odniesienie do faktu, że ci, którzy nie widzą tego oszustwa, są w głębokim śnie i są całkowicie nieświadomi. Odnosząc się do „uśpienia” w znaczeniu uśpienia zwierzęcia, zabicia go. A więc fala głębokiego snu, czyli eutanazja.

1) Fala „Omicron”, wariant „wirusa CovID” to najnowszy wariant, który obecnie bezwzględnie wymaga obowiązkowych szczepień wszystkich ludzi.
2) „Omikron” to anagram słowa „Moron” (niedorozwinięty umysłowo). A więc fala kretynów w postaci zainscenizowanej pandemii opartej na nieistniejącym wirusie.

1) Fale „Delta-Omicron” były szczególnie propagowane w bezpośrednim następstwie.
2) „Delta-Omicron” to anagram słowa „Media-Control”. A więc fala kontroli mediów.
Jeden raz, to się zdarza. Drugi raz to dziwna koincydencja .Trzeci wskazuje na celowość. Greckie litery delta i omicron nie występują kolejno w alfabecie greckim, między nimi znajduje się 10 liter. Tak więc fakt, że ze wszystkich rzeczy te dwa warianty są silnie propagowane jeden po drugim jako „warianty budzące obawy”, wyklucza zbieg okoliczności w odniesieniu do znaczenia odpowiednich anagramów, a w szczególności połączonego anagramu z obu.

1) Adres niemieckiego „producenta szczepionek CovID BioNTech SE to „An der Goldgrube 12” (At the Gold Pit 12).
2) "At the Gold Pit” jest wyraźnym ironicznym odniesieniem do zorientowanego na zysk myślenia i działania firmy. Żadna szanująca się firma farmaceutyczna nie wybrałaby takiego adresu, ponieważ potencjalnie budzi on niezwykle szkodliwe dla biznesu skojarzenia. Firmy celowo przykładają dużą wagę do takich rzeczy, ponieważ np. wiele terminów może mieć zupełnie inne (negatywne) znaczenie w innym języku. Każda nazwa produktu, każdy adres, każdy numer telefonu, każde logo firmy jest skrupulatnie sprawdzane przez wyspecjalizowane agencje (marketingowców, psychologów, lingwistów), aby całkowicie wykluczyć negatywne skojarzenia.
Porównanie byłoby, gdyby Mercedes Benz zbudował swoją główną fabrykę pod adresem „Na złomowisku 7”. Coś takiego po prostu nie dzieje się bez zamierzonego działania.
Jest to więc zamierzone i wskazówka, która wyraźnie stwierdza, że ​​w tej firmie chodzi o złoto, jest to maszyna do drukowania pieniędzy, która działa najbardziej dochodowo, gdy ludzie są chorzy, a zatem w interesie firmy jest, aby ludzie chorowali, pozostali chorzy i zachorowali!

1) Prof. Lothar Heinz Wieler jest niemieckim lekarzem weterynarii, który od 2015 roku pełni funkcję prezesa Instytutu Roberta Kocha (RKI, podobnego do amerykańskiego CDC). W tej roli doradza rządom federalnym i stanowym w zakresie zdrowia publicznego w szczególności zagrożeń chorobami zakaźnymi oraz łagodzenia skutków pandemii COVID-19.
2) LEKARZ ZWIERZĄT, jest wykorzystywany jako ekspert od pandemii LUDZKIEJ jako konsultant rządu. To nie przypadkowy wybór personelu. To zamierzona wskazówka, poniżająca ironiczna aluzja do ludzi jako (głupich) zwierząt.

1) Dr Anthony Fauci z CDC, Centrum Kontroli Chorób w USA.
2 Na nagraniu wideo z CBS News widzimy, jak Anthony Fauci otrzymuje zastrzyk w lewe ramię (podobno ze szczepionką CovID), ale zapytany o to w innym wywiadzie krótko później, wskazuje prawą rękę jako miejsce, w którym odczuwa „bolesność w miejscu wstrzyknięcia”.
To nie jest pomyłka, konfuzja, zła pamięć, nie lustrzany monitor, ale celowe wskazanie, że nie otrzymał szczepionki, że jego zastrzyk był wyreżyserowany.
Fauci to sycylijska nazwisko oznaczające „sierp”, odnoszące się do wyrabiających sierpy. Sierp jest symbolem Grim Reaper (i komunizmu, ideologii politycznej, która spowodowała 100 milionów zgonów, głównie na Wschodzie. To, że ktoś o takim nazwisku jest na takim stanowisku, nie jest przypadkiem, to wskazówka, że ​​ta osoba przynosi masową śmierć. Dr Anthony Fauci, wykazuje niezaprzeczalne podobieństwo do dr Thomasa Tuttle, jego „maska” i zalecany „dystans społeczny” to odpowiedniki „pandemii” z 1918 r. Celowy dobór personelu. Podpowiedź wynikająca z podobieństwa głównych bohaterów jest „wtedy jak teraz”, więc dzisiejsza „pandemia” to znowu ten sam kłamliwy scenariusz, co wtedy. „Szczepionki” przyniosły choroby i śmierć, wtedy jak teraz, tak też „wirus grypy” nigdy nieistniał ani nie istnieje teraz.

1) Jen Psaki, sekretarz prasowy Białego Domu, odniósł się do „pandemii” na konferencji prasowej jako „Plandemia”, co jest neologizmem od słowa plan + pandemia.
2) Nie przejęzyczenie, ale celowe.
Tym samym mogą twierdzić, że otwarcie przyznali się, że to była plandemia. Jeśli ludzie przyjmują bezpodstawne założenie, że było to przejęzyczenie, to ich własna wina za to, że byli tak łatwowierni i naiwni.

1) Według mediów pierwszym człowiekiem, który rzekomo otrzymał „szczepionkę na koronawirusa” w Anglii i wkrótce potem zmarł, był William Shakespeare, imiennik światowej sławy angielskiego pisarza.
2) Ze wszystkich możliwych to nazwisko spośród milionów innych? Całkowicie nieprawdopodobny „zbieg okoliczności”.
Jak wiadomo są poważne wątpliwości co do osoby Szekspira, np "Czy Szekspir nie żyje?” to artykuł Marka Twaina, w którym kwestionuje on istnienie Szekspira. Podana wskazówka jest taka, że ​​mediom nie należy ufać. Że jest wątpliwe, czy przedstawione osoby, rzekomo zarażone i zmarłe na Coronę są w ogóle prawdziwe. Albo są po prostu fikcyjnymi postaciami, istniejącymi jedynie na stworzonych cyfrowo zdjęciach, którym przypisane są fikcyjne imiona. Kto miałby to sprawdzić? Na przykład reporter Spiegel Relotius nie tylko szczegółowo opisywał ludzi, którzy nigdy nie istnieli, ale także swobodnie wymyślał całe reportaże. Przez lata! Nie był to odosobniony przypadek, ale reguła. Kompleks medialny składa się głównie z postaci takich jak Relotius. Oczernianie to ich codzienność. Ktokolwiek nie posiada hamulców moralnych, uciekając się do oczerniania, równie swobodnie zymyśla.

1) Amerykańskie CDC używa znaków NPC, które można łatwo zidentyfikować jako takie w jej oficjalnej reklamie szczepień.
2) Skrót „NPC” oznacza „Non-Playing Character” i odnosi się do postaci drugoplanowych w grach wideo, które nie mają indywidualnego życia wewnętrznego, nie mają własnej woli i na których zachowanie mają wpływ wyłącznie bezpośrednie wpływy środowiska. Są programowalnymi niewolnikami propagandy.

1) „Tagesschau” (niemiecka audycja porównywalna z wiadomościami CNN) donosi o kampanii, w której „owce promują szczepienia”, stojąc w szyku strzykawek. Patrz ilustracja pod tabelą.
2) „Owce” to powszechnie używane określenie naiwnych ofiar propagandy. W tym przypadku dla tych, którzy zostaną zaszczepieni.
Ten raport to czysty cynizm i wyraz absolutnej pogardy systemu dla tych, którzy się zaszczepili. To bardzo wyraźna wskazówka.

Były to niektóre ze szczególnie istotnych i oczywistych wskazówek. Niektóre z nich są rozpoznawalnie umieszczone w centralnej pozycji, aby każdy mógł je zobaczyć i są dość jednoznaczne, jak „Dr. East”. Albo są statystycznie praktycznie niemożliwe, jak w przypadku „Szekspira”. Inne wymagają głębszego namysłu lub wyższego poziomu edukacji, ponieważ są to np. wskazówki odnoszące się do wydarzeń politycznych, wydarzeń historycznych (dat) lub osób, jeszcze inne to pewne grupy liczb o ukrytym znaczeniu (np. 33 lub 666).

W nazwach wielu przedmiotów, osób, liczb i dat kluczowych dla porządku obrad znajdują się metafizyczne wskazówki, które ujawniają prawdziwe pochodzenie, naturę i skutek oraz inne ukryte informacje.

Z książki 

The Covid Pandemic Hoax Exposure Of An Organized Global Deception 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.